Kifúrt vagy darabokra tört kerámia töltet?
Elégtelen katalizátor hatásfok, olvadt szűrőbetét?
Műhelyünkben a szűrőtestek felújítása során, mindig a gyárival megegyező méretű, teljesítményű és áteresztőképességű szűrőtesteket építünk be a nem megfelelően működő vagy sérült fődarabokba.
A jármű gyakori városi használata esetén, speciális szűrőket ( is ) ajánlunk, a gyorsabb és tökéletesebb regenerációs ciklus biztosításához.
Nem csak az egyes mechanikai tulajdonságokat, de a szűrőtest bevonatának minőségét is vizsgáljuk, amennyiben indokolt.
A korszerű részecskeszűrők többségében a katalizátor és az úgynevezett koromcsapda" egy testben kap helyet.
Amennyiben az oxidációs katalizátor meghibásodott, vagy kiégett a részecskeszűrő nem tudja megfelelően elégetni a felgyülemlett kormot.
A jármű vezérlőegysége részecskeszűrő hibát jelez.
A részecskeszűrő tisztítás és felújítás egyaránt szakértelmet igényel. Minden esetben elengedhetetlen a javítást megelőző vezérlőegység diagnosztikai vizsgálat.