Az ördög a részletekben rejlik...
Az Euro6 rendszerek többsége SCR katalizátorral szerelt.
Amennyiben a jármű koromszűrő hibát vagy alacsony hatásfokot jelez, kiemelten fontos a pontos - akkurátus, gépjármű diagnosztikai vizsgálat.
Sajnos az univerzális diagnosztikai eszközök ( anélkül, hogy név szerint említenénk ezeket ) nem minden esetben tudják a szükséges
a DPF működéséhez szükséges vezérlőegységeket pontosan megszólítani, ezért bátran forduljunk a márkaszervizhez. Sokat spórolhatunk!
Nem mindegy ugyanis, hogy a részecskeszűrőt kell javítani ( ha egyáltalán kell ) vagy az SCR katalizátort, hogy az adalék befecskendező
rendszer működését már meg sem említsük.
Természetesen az ügyfél igénye szerint az SCR katalizátort és a koromszűrőt is tudjuk javítani ( nagy örömmel ), de ezek cseréje
vagy felújítása csak ambuláns kezelés, ha a szűrő működéséhez szükséges egyéb komponensek nem, vagy nem megfelelően működnek!
Garanciát csak abban az esetben tudunk vállalni az Euro6 emissziós rendszerek javítására, ha a járművön található összes szűrő állapotát műhelyünkben ( vagy szervizhálózatunk valamelyikében ) bevizsgáltuk.
Az új emissziós rendszerek többségében 3 - 4 különböző szűrőbetét is található. Mindegyik másért felelős, ezek javítása, tisztítása
szakértelmet igényel.