Ezért ne mosd sterimóval...
Tényleg nem szeretnénk senkinek a lábujjára lépni, de ez egy iskolapélda, amit feltétlenül be kell mutassunk.
FIAT SCUDO 2015 DPF szűrő hiba
Igazából nem a részecskeszűrő volt a ludas a sztoriban, hanem a víznyomás, amit a boncolás során talált bizonyítékok is alátámasztanak.
Tudva lévő, hogy az egyes töltetek és az azokat körülvevő fémház között, úgynevezett hőpaplan található.
Hogy ez miért is van ott, arról majd egy másik alkalommal adunk egy külön szemináriumot.
Lényeg, hogy a hozzá nem értés és a kis felületre irányított erős vízsugár, ezt a bizonyos paplant, pláne miután már elázott,
könnyedén kiszorítja a fémház és a monolit betét közül.
Ezek az apró darabok aztán tovább vándorolnak a koromcsapda irányába, ahol szépen meg is rekednek, teljesen eltömítve azt.
Maguktól szublimálni sajnos ezek a cafatok nem tudnak, hiszen 1200 fokig kiválóan ellenállnak a hőmérsékletnek, így az sem játszik, hogy
hamu formájában távozzanak a szűrőből. A vezérlőegység pedig a "szűrő telítettsége" miatt, folyamatosan regenerálna azt....
Szóval a suszter maradjon a kaptafánál, ahogy szokták volt mondani és "ne fizessük túl a sípot", ha egy mód van rá.
Felújítás megoldható természetesen, de néhány tízest könnyedén megspórolhatott volna a tulaj, ha nem vezetik félre.
( ...de rossz az aki rosszra gondol ugyebár... ezért mi sem feltételezzük a szándékosságot... )
( If you want to change Things in your life, than Your gonna have to change things in Your life )